du kan gråta mitt på gatan men jag glömmer aldrig bort det du gjort.

kvällen började i tårar då finaste stina står vid min ytterdörr och säger "är det här det är fest elleeeeeeeeer?" inget kunde göra mig gladare än att hon är hemma igen♥ och kvällen fortsatte med förfest här hemma där vinet flödade och senare mingel med verran i vippen på folkparken. så fortsatte det med en cider i ansiktet och håret, ännu mera mingel och alkohol och det slutade i en bil med två utlänska killar som äääääääääääälskade så kallade negerskämt. minns inte mycket från kvällen men ball var det och nu ska jag göra mig klar för att riva österjörn ikväll/inatt och på packningslistan står sovsäck mat och wine. HA DET BRAAAAAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0