när man har otroligt mycket att göra och inte vill ut och springa.

Brukar du komma i tid: det händer inte jätteofta om jag säger så
Vad hade du i din mun senast: proviva jordgubb
När mår du bra: när jag får vara med mina kära, då det är sommar, då jag får bränna lönen på en dag och så mycket mer
När blev du fotad senast: kan ha varit vimmelbilden i fredags
Hur känner du dig nu: happyyyyyy
Kan du laga mat: varannan gång misslyckas jag med nudlarna så nej 
Vad pluggar du: absolut ingenting
Vad tycker du om fötter: äckligaste jag vet
Är du smart: enligt mig? JA enligt mina vänner? njaa
Vad har du på dig: träningskläder
Vad saknar du: min älskling stina
När och varför grät du senast: en tår i fredags då jag ramlade och slog mig 
Hade du en bra kväll igår: utan tvekan!
Din favoritdryck på morgonen: oboy helt klart 
Vad ska du göra i sommar: jobba festa sola varje ledig stund njuta osv
Är du nöjd med ditt liv: ja och det blir bara bättre!
Vad vill du jobba som: absolut ingen aning 
Vad gör livet värt att leva: men allt, vänner familj minnen   
Vad i livet ångrar du: den listan kan göras lång 
Är du musikalisk: helt tondöv 
Vad lyssnar du på för musik: det mesta både det deppigaste och festligaste 
Bortskämd: erkänner det inte gärna men det är jag nog 
Är du trött: morgontrött som fan

Vad gör du imorgon: jag jobbar till 21.30 så det var väl det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0