för en kväll då ingen fattade något och bakismys på det

en sjukt ball kväll igår som började hos emma då alla samtalsämnen togs till nya höjder och senare folkparken då någon blev hemskjutsad av polisen efter att ha gått in i en glasruta och någon dödsvurpade(twice) i en lerpöl. jag tackar idag för att en ärlig tjej hittat min börs så den kommer i rätta händer igen(ja jag tappade min börs och har ni sett en svart sko så är det min den med) men tack för igår alla inblandande och dagen har självklart spenderats i soffan med i emma och issa för lite classic bakismys och senare bjöd pappa på wook i grillstugan. nu åter till emmas soffa och filmen taken. och fan vad livet är bra

Kommentarer
Postat av: Emelie

Du tror kanske att jag skämtar nu,

men skon är på folkparken den med.

Om det dom från vagabond strl. 39?

2011-04-04 @ 17:41:27
URL: http://eeeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0