lördag 12de februari var ju kung på alla sätt och vis.

jobbade hela dagen och sprang sen hem för att dra på mig träningsbyxorna och möta upp gina tjejerna på jobbet igen. veronica hade en överaskning och vi gick i samlad trupp för att utöva självförsvar, det var riktigt riktigt roligt och idag kan jag säga att jag har ett och annat blåmärke på kroppen! efter det var det snabbast möjligt hem duscha och fixa för att mötas upp igen hos charro för tacos lekar för mycket alkohol och utgång på all star. kvällen slutade 06.30 i medle och mer än så vet jag inte. tack världens finaste arbetskamrater och resten! nu går jag över till alle för att få lite medlidande om hur jag mår och se solsidan pöss

Kommentarer
Postat av: stighäll

Så snygg då är moa =)

2011-02-17 @ 22:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0