and I swear this is true and I owe it all to you.

en av de bättre alla hjärtans dag med tjejerna, god middag vin jordgubbar choklad tända ljus med mera(stark insats av dig emmaalm) och idag väckte ju mamma mig halv 9 för att jag skulle springa ner med en tröja och självklart tar jag på mig morgonrocken och kängor(observera att morgonrocken går just över rumpan) och möter en tant som vägrar inse att jag inte var utelåst. sjuk historia som jag inte vill ta här men haha ska aldrig mer gå ut från dörren utan kläder. och idag har man ju jobbat på gina och hockeyn så att hitta det här på dörren då jag kom hem gjorde ju sitt! p-möte 07.00 imorgon så jag säger nog god natt:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0