make it happen, shock every single one of them.

än en gång brännt flera hundra på stan och det där med att spara den här månaden ser väldigt omöjligt ut(jag ser det som 4 tröjor och en väska rikare) har även hunnit med att sola idag och faktumet att det var uppsatta skyltar överallt där det stod "nya rör" rörde mig inte i ryggmärgen. 24 minuter senare svor jag åt den fina brännan jag har fått mig(den håller i fortfarande och lär göra det ett tag aj..) o ikväll har mina brorsbarn hunnit riva halva lägenheten och fina kajsa har varit på besök. livet är allt för bra och denna långa cardigan finns på gina tricots hemsida, 199 kronor RENA KAPET!!!! 

Kommentarer
Postat av: Jacobe

darth vader capë(t)!

2011-02-03 @ 16:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0