dont let the fear of striking out keep you from playing the game.

visste du?
att jag vill:
hitta kärleken
att min senaste kyss: var i onyktert tillstånd
att jag pratar: före jag tänker 
att jag inte gillar: folk som inte håller sitt ord
att min första riktiga kyss: minns jag inte
att jag avskyr när folk snackar: bakom min rygg
att kärlek är: det absolut bästa
att jag gillar: det mesta i mitt liv
att sist jag grät var: igår
att min mobiltelefon är: vic istället för pojkvän 
att när jag vaknar på morgonen: snoozar jag i hundra år
att innan jag går och lägger mig: kollar jag under sängen
att idag så är jag: lycklig
att just nu tänker jag på: vem som ska diska
att i natt ska jag: sova på vänster sida(nytt hål i örat på höger)
att imorgon kommer jag: vara med några kära
att jag hoppas: på en bra helg
att just nu vill jag verkligen: se mer gossip g

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0