ser lite sofias änglar och fördriver tiden!

vem
pussade du sist? en kille
tänker du på? hemligt
är din bästavän? har många bästa vänner!
finns alltid där för dig? tjejerna  
förlåter du aldrig? jävligt långsint ibland 
pratade du med på msn sist? henke 
ringde dig sist? emma alm
skrev det 9:e smset till dig? kajsa
önskar du var med dig nu? den som tål mig då jag är gjinig
var din första kärlek? vet jag faktiskt inte 

har

du ett förhållande? nej
en bästavän? många
bra föräldrar? definitivt
ljugit för en vän? skulla ljuga om jag sa nej
blivit anmäld någon gång? nej
stulit något? ja(av misstag okej)
gråtit över någon av det motsatta könet? ojaaaa
slagit någon av det motsatta könet? det har hänt
kysst någon av samma kön? jadå som standard
varit otrogen? nej

när
var du full sist? i lördags
hade du riktigt roligt senast? på jobbet då pinsamheter kom på tal
grät du sist? jag gråter ju för mycket så igår
skrattade du sist? ikväll
var du kär sist? allt för länge sen
ska du sova idag? jojo 
skrek du på någon sist? diskuterade högt med mamma igår men skulle nog inte kalla det att skrika
mår du som bäst? får jag säga efterfest?

vad
har du för mobiltelefon? iphone 4 
har du på dig just nu? absolut ingenting
lyssnar du på just nu? flipside-missing you
vad är din hårfärg? mörkbrun
är dina framtidsplaner? allt som innehåller resor 
tänker du på just nu? hur jag ska lägga upp schemat imorgon 
fick dig att gråta sist? brutal ångest/det motsatta könet
hatar du mest av allt? falskhet
tycker du om din kropp? nej
får du mest komplimanger för? mitt hår kanske

Kommentarer
Postat av: ISSA

flipside-missing you KROSSAR MITT HJÄRTA, men jag kan ändå inte sluta lyssna.........

2011-02-24 @ 09:55:11
URL: http://ijo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0