If they don't chase you when you walk away, keep walking.

basic dag så king dag. jobbat på trican sen ätit middag med pappa och helen(även en fin tröja och en lampa rikare) sen hem till läggan för att fixa och dona. alle har även hjälpt mig, ni vet klarar ju väldigt lite själv flickig som man är. så det har skruvats här i lägenheten och sen till shell för att köpa chips och cola. film och snack resten av kvällen och det planeras inflyttningsfest här imorgon? bättre sent än aldrig det vet ni!

gillar mitt nytänkande angående flaskhållare och det blir tufft att sova inatt om bilden visar att jag satt på förkrök och fotade mig själv(det mesta talar för det..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0