I could easily forgive his pride, if he had not mortified mine.

jag har väldigt svårt för det där med att stressa och det vet de flesta. det leder oftast till att jag alltid ska vänta till sista minuten med allt och därmed drabbas av stressfrakturer och hjärtklappning bland annat. har sprungit omkring ikväll som en galning där jag hann med ett stopp för lite chokladglass och hockey hos iddelu för att inte stupa. nu är allt klart för trippen imorgon, lite impulsivt åker jag kajsa och stina till ikea för att handla allt som är kvar till lägenheten och bara för nöjet också. en liten roadtripp innan stina lämnar landet och det kommer bli minnesvärt minst sagt!!!!!!! 

2009

Kommentarer
Postat av: Anonym

fyfan så söta ni var, kan inte ni bara bli ihop igen?:((((

2011-01-19 @ 16:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0