Finns alltid något att göra då duschen känns för långt borta...

ÅRET 2010:
Hur har året 2010 varit för dig?
till 90% kung resten botten, finns inga mellanting
Bättre än förra året? samma typ
Har du träffat några nya vänner? Jamän
Någonting du aldrig kommer glömma från 2010? Studenten, balen, napa, sommarfester osv
Har du flyttat under år 2010? Yes har flygit ut ur boet och bor nu helt själv 
Har du hittat en ny låt som du älskar? varje dag! 
Isåfall vilken?
för många
Har du druckit alkohol? haha nääääe? 
Har du kysst en främling? väldigt troligt ändå

KÄRLEK:
Hur har din kärlek varit 2010? började bra iallafall 
Har du varit kär?
jamän, jeppe får ta på sig den!
Har du sagt jag älskar dig till någon? till mina kära och alla jag ser i fyllan 
Har någon sagt jag älskar dig till dig? yes!
Har du haft sex någon gång under året? har hänt
Har du haft ett hemligt förhållande? om man kan kalla det så, ja 


SORG&HÄMD:
Har någon i din närhet tagit självmord? Nej
Har någon i din släkt avlidit? Nej
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? Nej
Har du varit i slagsmål? Nej

PERSONLIGT:
Har du gjort någonting du ångrar? Ja 
Har du skämt ut dig?
Det har jag garanterat!
Har du ljugit för en vän? Vita lögner finns väl överallt? 
Har du varit ute en hel natt? Jahadå
Har du blivit tagen av polisen? Nej
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? Ja
Har du sovit i samma säng med någon i samma kön? Ja

VÄNSKAP:
Har du träffat nya vänner? Ja
Har du förlorat en vän? Skulle man kunna säga 
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? Ja många
Har du gått bakom ryggen på en vän? Nej
Har du ljugit för en bästavän? Nej
Har du haft en relation med en vän? Ser tyvärr inte mina vänner på det sättet..eller va?! 

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja, absolut en hel del. studenten cypern balen fyllt 19(wow jag vet) flyttat hemifrån och en massa annat

Höll du några av dina nyårslöften? 
Det tror jag knappast 

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Nej?

Dog någon som stod dig nära? 
Nej

Vilka länder besökte du?

Sverige och Cypern. 

Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011?

Fler resor!

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 
11 Juni

Vad var din största framgång 2010?

Nytt jobb?

Största misstaget? 
Jag är en expert på misstag, oftast löser det sig men ett största kan nog vara att festa med körtelfeber. gör det inte!

Har du varit sjuk eller skadat dig?

Körtelfeber och ett stukat lillfinger typ?

Bästa köpet?
Iphone 4

Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder utan tvekan sen alla waynes besök kanske

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Studenten och massa små saker som förgyller vardagen!

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Love the way you lie, gubben i lådan, wavin flag osv

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Svårt att säga men samma säkert

Vad önskar du att du gjort mer? 
Lagt ner min energi på långvariga saker och inte bara ta allt för vad det är nu. har en oerhörd egenskap att leva i nuet och verkligen inte bry mig om konsekvenser 

Vad önskar du att du gjort mindre? 
Tvekat!

Hur tillbringade du julen?
Med min familj och kusiner hemma hos mamma, precis så som julafton ska vara.

Blev du kär i år?
Nej ingen nyförälskelse

Favoritprogram på TV?

Ensam mamma söker kanske eller halv åtta hos mig 

Bästa boken du läste i år?

Har börjat med sofis mode men det går trögt just nu

Största musikaliska upptäckten? 
Vet inte faktiskt, olle? 

Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Pengar.

Något du önskade dig men inte fick?
Finns mycket man vill ha men inte kan få!

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
 
Tror att jag var sjuk då, så stina och kajsa kom förbi med en present och en luftkram. resten av dagen sov jag och fick ett uppvaktande av familjen! 

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Mer upplevelser och resor

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Kängor, jeans, blusar, stora örhängen/halsband och 15 cm klackar på varje fest

Vad fick dig att må bra?
Vännerna och familjen

Vilken kändis var du mest sugen på?

Channing Tatum är min dröm

Vem saknade du?
Sista månaderna jeppe.

De bästa nya människorna du träffade?
ingen nämnd ingen glömd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0