now I made it through the weather better days are gonna be better.

vilken helg säger jag bara. fredagen toppade ju det mesta, förfest med mina fina tjejer och grabbarna. jag bevisade hur dålig jag är på allt som har med lekar och sånger att göra och kvällen slutade på mollys för att sen gå hem och inte veta vart jag är när jag vaknar. jobb 12 timmar på det gick ju bättre är väntat då jannica dukat upp med bullar som en bra start på dagen och kvällen/natten spenderades hos emma. idag har vi sett match och handlat till ikväll för vi ska till sandra och fira vår blivande 20-åring. jag äter ingen middag för jag väntar mig ett hejdundrades fikabord, då säger vi så. HA DET FINT

Kommentarer
Postat av: Anonym

tårta x2, bullar, chokladbollar, kladdkakemuffins och gooodis.

2011-03-06 @ 17:32:46
URL: http://sluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0