real, happy and healthy, strong and calm, where does the good go?

sovit bort halva dagen, gett bort tiden för gelenaglar på clive russel till linnet och som jag längtat, tyckt synd om mig själv, mamma lagade lasagne(hur jävla gott) men så kan man äta 2 tuggor sen skär halsen sönder och jag grinar, jag hatar att vara sjuk, min kära pappa fyller år idag och kunde ringa och viska fram "grattis på födelsedagen men jag kan inte prata så jag ringer dig när jag är frisk" och till sist så är det enda jag vill är att åka och jobba imorgon men det går ju inte och mamma köpte jordgubbsvinet åt mig idag som jag bara vill hälla i mig och må som en kung för en stund men jag är förnuftig. det ska stå på kylning tillsammans med lasagnen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0