chris brown - for ur love

1. Tre ord varför du sist spydde? var nog onykter
2. Vad gjorde du 08:00 imorse? sov min skönhetssömn
3. Vad gjorde du för 30 min sen? skrattade förmodligen åt en dåligt skämt
4. Vad hände dig 1995? jag var 4 år så jag minns inte så mycket
5. Vem fick dig att skratta senast? irl så linnea eller emma annars finns det många misstänka
6. Vilken färg är din borste? mintgrön
7. Vad köpte du sist? en runda på maxi så för mycket 
8. Vilken färg har du på din tröja? beige stickad tröja
9. Var förvarar du dina pengar? nordea
10. Hur var vädret igår? soligt och fint
11. Vad ser du fram emot? att kunna gå ut i jeansshorts utan att frysa
12. Snarkar du? ibland gör jag det
13. Vad är 15? en fruktansvärt bra ålder  
14. Vilken skostorlek har du? 37
15. Vill du klippa dig? inte ens en centimeter 
16. Är du över 25? 
absolut inte 
17. Pratar du mycket? skulle säga lagomt ibland för mycket
18. Kollar du på O.C? har sett alla säsonger faktiskt 
19. Har ditt namn ett ”x” i det? nej
20. Känner du någon som heter Steve? inte det heller
21. Hittar du på egna ord? det händer
22. Är du en typiskt svartsjuk person? utan som helst tvekan
23. Vad har du för mobil? Iphone 4
24. Vem ringde dig senast? Linnea
25. Biter du på naglarna? naglarna fingrarna nagelbanden rubbet 
26. Har du lockigt hår? spikrakt
27. Vilken konsert ska du på härnäst? umeå open är ingen konsert eller?
28. Någon bra person i ditt liv just nu? tjejerna
29. Hur många gånger har du svurit idag? svårt att räkna
30. Vilket ord säger du ofta? ruggigt
31. Ska du till skolan/jobbet imorgon? jobbet ofc
32. Vem sa du ”jag älskar dig” till sist? kajsa
33. Vad borde du göra nu? sova
34. Har du något smeknamn? mosan/mos/bittan/bitte/bitty
35. Sover du mycket? så mycket som jag bara kan
36. Vilken är den bästa filmen du sett under loppet av 2 veckor? black swan
37. När var du sist ute? halv 8 kanske
38. Har du gråtit idag? absolut inte
39. Är du en glad person? absolut tills allt brister och då brister det
40. Har du roligt nu? helt okej
41. Vad äter du helst? allt som innehåller socker
42. Vem var du med sist? emma och linnea
43. Pratar du i sömnen? hela tiden
44. Vem kramade du sist? chris
45. Nämn den bästa personen mamma utan tvekan 
46. Tycker du om någon just nu? nä jag vet inte
47. Vill du flytta? jo det börjar väl vara dags
48. Hur ofta borstar du tänderna? 2 ggr per dag
49. Är du egoist? jag tror nog inte det
50. Gillar du att bada? ibland men blir lätt uttråkad
51. Skrattar du åt allt? inte allt men åt mycket
52. Vem får dig alltid att skratta? dom allra flesta
53. Gråter du när du tittar på filmer? i olyckliga kärleksfilmer är det kört
54. När grät du senast? det var nog ett tag sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0