I dare you to let me be your one and only.

legat av en till dag check och ikväll kryper jag ner i julias soffa och ser lite hockey. en väldigt lugn kväll vill säga för imorgon kära arbetskamrater så kommer jag till jobbet oavsett hur jag mår. det händer mycket där när man är borta bland annat så blir man ofrivilligt anmälen att gå en modevisning sådär hips vips. jag firande inte mycket och kommer att bryta ihop när som helst men nya tag med träning solarium och vatten till 29one april då. ha det gött!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad ska du göra 29 april?

2011-03-24 @ 17:44:53
Postat av: Ni verkar ju ha det kanonbra=) Hur länge blir ni kvar i Malaysia innan ni far till nästa ställe?? Hälsa Fredde! Kram

Hahaha stackare som blir tvingad till att gå modevisningen=) Du är bäst det är bara därför! Ses på jobbet=)

2011-03-25 @ 08:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0