you´re in and out up and down wonder if you´re lost or found.

det är nu bevisat att det går i släkten att vara en jävel på natten. ett 8 timmars krig om vem som kunde sno åt sig mest täcke och vem som fick ha benet över vem, det är här jag ska säga att hon pratat en hel del i sömnen också va? (jag förstår nu varför jag sover själv) men trots det en bra morgon med frukost på sängen och besök av valeria och hennes lilla bebis fika på w med millan jobb på gina och hockeyn. det här har varit en riktigt bra dag och om någon städar min lägenhet så jag slipper somna med fetångest så vore det ännu bättre. jobb imorgon så god natt mina tappra!(i brist på bilder så bjuder jag på detta)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0