don't tell me what you wanna do tell me what you gon' do.

jobbat till 1600 och mötte sen upp syster bror och pappa på kriti. en trevlig stund sen vinkade vi av s på busstationen som åker till uppsala igen(liten snyft) men det planeras en resa ner om några veckor så det blir fint! efter det shopping på pappas bekostnad hehe och ikväll har jag varit med fina kajsa. nu när mitt löshår äntligen är återfunnet så ska det färgas och klippas med kökssaxen(stina för att du inte är hemma får du ta på dig det här för det kommer se ut som sju svåra) imorgon är jag ledig och jag vill göra nåt ball vem är med?
 

Kommentarer
Postat av: a

var kommer kläderna ifrån?

2011-03-10 @ 09:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0